tirsdag den 6. august 2013

Barselsbesøg

I weekenden, blev familien en lille pige større. Thomas's søster fødte en sød sød pige. Vi var på hospitalet og besøge dem, om søndagen. Nøj, hvor var hun bare lille og sød. Jeg ved ikke om det kun er mig, men det gør altså noget ved hele min krop at sidde med sådan en lille størrelse. 
Til dagen havde jeg lavet lidt forskelligt til familien. 


En barnevognskæde til barnevognen efter denne opskrift.



Hæklet rangle efter denne opskrift.


Et tegnet kort med stempeltryk. 


En foldet diamant i papir fra Panduro, DIY fra denne blog.


Til sidst samlede jeg det hele i en hæklet kurv i zpaghetti. 
Forældrene blev rigtig glade for det hele, det er altid rart at give en gave der glæder. 

Smil fra Simone. 

9 kommentarer:

  1. Hej håber du har lyst til at deltage i min giveaway

    - http://janelindenberg.blogspot.dk/2013/08/giveaway-2.html

    SvarSlet
  2. sikke en fin kurv du har fået kreeret. Jeg har linket til dit indlæg fra min DIY, så andre kan se hvad du har lavet. mvh Marie

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak :) Og mange tak for link.

      Slet
  3. Åh, hvor er det bare en fin kurv fuld af herligheder, Simone!

    Rigtig dejlig søndag til dig og dine... <3

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak søde Karina :)
      Rigtig god uge til dig :)

      Slet
  4. Sikke en fin og personlig gave :) Det er ikke kun dig, der er ikke noget bedre end bitte små bebser :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Anita :) De blev heldigvis også meget glade for den.
      Pyha, godt det ikke kun er mig!

      Slet
  5. Sikke nogle fine sager du har lavet Simone!

    SvarSlet

Tusind tak fordi du kiggede forbi. Jeg bliver altid så glad for kommentarer, så jeg håber du vil give din mening med :-)